...ت دارم! حتی الان، هــم

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

...ت دارم! حتی الان، هــم

دست خودم نیست

 

دلم تنگتـــه

 

یه کاری بکن خوب...!



نظرات شما عزیزان:

alijoon
ساعت14:14---21 بهمن 1393
وقتي 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زير انداختي و لبخند زدي

وقتي که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

سرت رو روي شونه هام گذاشتي و دستم رو تو دستات گرفتي

انگار از اين که منو از دست بدي وحشت داشتي!

وقتي که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

صبحانه مو آماده کردي و برام آوردي، پيشونيم رو بوسيدي

گفتي بهتره عجله کني ، داره ديرت مي شه

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم

بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري

بعد از کارت زود بيا خونه!

وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم

تو داشتي ميز شام رو تميز مي کردي و گفتي باشه عزيزم ولي الان وقت اينه که بري

تو درسها به بچه مون کمک کني

وقتي که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتني مي بافتي

بهم نگاه کردي و خنديدي!

وقتي 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدي

وقتي که 70 ساله شدي و من بهت گفتم دوستت دارم

در حالي که روي صندلي راحتيمون نشسته بوديم

من نامه هاي عاشقانه ات رو که 50 سال پيش براي من نوشته بودي رو مي خوندم

و دستامون تو دست هم بود!

وقتي که 80 سالت شد ، اين تو بودي که گفتي که من رو دوست داري

نتونستم چيزي بگم فقط اشک در چشمام جمع شد

اون روز بهترين روز زندگي من بود ، چون تو هم گفتي که منو دوست داري!


پاسخ: این زنه چرا تو دوران جوونیه این مرد بهش نگفته که دوسش داره؟... البته اینم هست که: دوس داشتن فقط به حرف نیس... چون میشه که این حرفو توی چشمای طرف مقابلتم حســش کنی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:بـُـغـــــضـ, ] [ 11:36 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]